| 3 |

...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

בשנת 1995 חזרתי לגרמניה, לניתוח מיוחד, כדי להתקדם עם הזמן. אמרו לי שם שסידרו לי גוף חדש, שקוראים לו mp3, אמרתי להם שזה לא ייתכן, אני לא רואה כלום, אמרו לי "חכי נשמה, את עוד תרגישי".
נו טוב, הגרמנים האלה ידעו על מה הם מדברים. בעוד גוף הקומפקט דיסק שלי מוכר מיליונים פתאום צצתי על המחשבים האישיים והאינטרנט ללא נוכחות של מסה בכלל. טריקי ביזנס. "מצב גבוה יותר של הכרה " אני קראתי לזה, למרות שלא ממש ידעתי מה לעשות עם הגוף החדש שלי. האם כך העתיד אמור להרגיש ? נראה שגופי החדש לא הצריך הרבה תחזוקה, פרט למערכת חיסונית חזקה במיוחד.

Labels: , , ,

| הקודם »
| הקודם »

הוסף תגובה