| 3 |

...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

ב 98 הזמינו אותי לקוקטייל חגיגי. עשיתי מאמץ, הרי אלכוהול ואני תמיד הסתדרנו מעולה, שם חשפו בפני בית חדש בשבילי.
Mpman הם קראו לו, קופסה קטנה, קטנה יותר מהדיסק-מן הוצגה בפני, מחשבות קלסטרופוביות התרוצצו במוחי, לקח לי זמן, אך ידעתי שליבי יוסיף לפעום, חודשים עברו, ולבסוף אמרתי
"הכו בי שוב" וזחלתי פנימה.
הזחילה הזאת נמשכה שניות ספורות בלבד והנה אני כשד מחוץ לבקבוק שוב יכולה ללוות אנשים היכן שרק ירצו. העיצוב של ביתי החדש היה רחוק משלמות, אבל נראה שהטכנולוגיה גברה על כך, אולי זה כל מה שאני צריכה ?

Labels: , , , ,

| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »

הוסף תגובה