| 3 |

...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

מתישהו ב 1999 בעודי מהרהרת בהשפעות באג המילניום האפשריות , תקפה אותי מיגרנה נוראית. זה נמשך אולי מאית שנייה, אבל לפתע חשתי כאילו אני נמצאת במיליון מקומות חדשים בהם לא הייתי בעבר. לאן שלא הסתכלתי ראיתי את אותן זגוגיות ומכל מראה השתקפה דמותי האפרורית.
אומרים שההצלחה, כמויות האהבה, יכולות להעביר על הדעת, הזדהיתי.
לפתע נכחתי בכל קולג' באמריקה, בגוונים ובכמויות שלא הכרתי קודם. שון פאנינג הסביר לי על באדוויזר שהוא מצא דרך שאנשים ישתפו וישכפלו אותי בינם לבין עצמם, ללא הגבלה, באמצעות תוכנה בשם נאפסטר, תוכנת p2p , שמאפשרת לכם לשלוח אותי ללו אוטנס בהעתק מדויק.

Labels:

| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »

הוסף תגובה